REGISTRUJTE SE K ODBĚRU NOVINEK O NAŠÍ NOVÉ i30 N, ZÍSKEJTE VŽDY VÍCE.
Údaje označené * jsou povinné

N – NASMĚROVÁN K NEJVYŠŠÍM VÝKONŮM

Zrozen v Namyangu, doladěn na Nürburgringu

Po nastartování nového Hyundai i30 N budete zcela pohlceni. Jeho zvuk. Dunění 275 koní představuje ryzí radost. Ryzí výkon. Ryzí N. N znamená Namyang, domov globálního výzkumného a vývojového centra společnosti Hyundai Motor Company. Zrozen v Namyangu, doladěn na Nürburgringu. Logo N znázorňuje šikanu na závodním okruhu, kde byla nová i30 otestována až na hranu svých možností a kde byly ověřeny její schopnosti. V květnu 2017 se 2 vozy i30 N z předprodukční série zúčastnily na Nürburgringu 24hodinového závodu Zurich ADAC. Při závodu využívaly stejnou převodovku a pohon, jako budou mít vozy určené pro běžné zákazníky.

Nürburgring Nürburgring

ZROZEN NA ZÁVODNÍ TRATI

Model i30 N představuje první vysoce výkonný model pod značkou sportovní divize N, který je navržen tak, aby poskytl potěšení ze sportovní jízdy každému řidiči. Tento „hot hatch“ byl zrozen na závodní trati a přenesli jsme do něj naše bohaté zkušenosti z motorsportu a vývoje vysoce výkonných silničních vozů. Vytvořili jsme jej pro největší zážitek z jízdy a pocit z řízení – závodního vozu – při každé jízdě.

i30 N

DECHBEROUCÍ VÝKON

Dechberoucího výkonu dosahuje ostrá verze i30 N díky motoru 2,0 turbo, který poskytuje 250 nebo 275 koní, a působivé řadě funkcí ve standardní výbavě.

i30 N - Normal i30 N - Eco i30 N - Sport i30 N - N Mode i30 N - Custom

Řidič si v závislosti na náladě a jízdních podmínkách může zvolit jeden z pěti individuálních režimů jízdy: Eco, Normal, Sport, N a uživatelsky definovaný Custom.

i30 N

Každý z režimů mění charakteristiku vozu – úpravou výkonových parametrů motoru, nastavení tlumičů, ESC, diferenciálu E-LSD, zvuku motoru a odezvy řízení. ESC neboli elektronicky řízené tlumiče Vám umožňují upravit charakteristiku podvozku pouhým stisknutím tlačítka. Můžete volit mezi komfortním nastavením vhodným pro každodenní jízdy až po mimořádně tuhý a stabilní projev režimu N určeného pro závodní trať.

Poznámka: Během extrémní jízdy můžete zaslechnout hluk od brzd, což ovšem nemá vliv na výkon ani na spolehlivost brzdového systému.

i30 N

Systém Launch Control je dalším výrazným prvkem standardní výbavy – snižuje nežádoucí přenos točivého momentu do řízení při rozjezdu a umožní Vám tak co nejrychlejší start. Funkce Rev Match, která rovněž patří do standardní výbavy, automaticky zvyšuje otáčky motoru při řazení z vyššího na nižší rychlostní stupeň a umožňuje tak plynulejší a sportovnější podřazování. Funkce High Performance Driving Data umožňuje zobrazovat podrobná jízdní data na velkém středovém displeji.

i30 N
i30 N

V rámci výbavy na přání v paketu Performance můžete získat elektronicky řízený diferenciál s omezenou svorností (E-LSD), který umožňuje poháněným kolům otáčení rozdílnou rychlostí díky přenosu odlišného množství točivého momentu na jednotlivá kola. Zajistí tak vždy co nejrychlejší průjezd zatáčkami. Systém Active Variable Exhaust poskytuje různé úrovně zvuku výfuku - od diskrétního standardního režimu přes výraznější v režimu Sport až po opravdu rázný doplněný o detonace paliva v režimu N.

DESIGN i30 N
ZAMĚŘEN NA SKUTEČNÝ
VÝKON

i30 N
i30 N i30 N
i30 N i30 N

Díky celkovému snížení karoserie vozu a úpravě zavěšení dosahuje i30 N aerodynamického profilu zlepšujícího přítlak a jízdní stabilitu. Agresivní přední a zadní nárazníky se zvětšenými přívody vzduchu jsou nejvýraznějším designovým prvkem stejně jako aerodynamický zadní spojler s trojúhelníkovým brzdovým světlem a dvojitou koncovkou výfuku. 18“ a 19“ kola podtrhují sportovní a agresivní vzhled, stejně jako exkluzivní sportovní sedadla.

Model i30 N absolvoval rozsáhlé testy na okruhu Nürburgring, prováděné týmem pro vývoj a testování vysokovýkonných vozidel stejně jako testování profesionálními jezdci WRC z týmu Hyundai Motorsport. Okruh Nürburgring je průběžně využíván k cizelování špičkových technologií N.

i30 N

Thierry Neuville

jezdec mistrovství světa v rallye Hyundai Motorsport

Na tento vůz se těší tolik lidí, a tak je pro mě opravdovým potěšením testovat i30 N mezi prvními. Vývojáři odvedli skvělou práci na převodovce a diferenciálu. I na uklouzané testovací dráze má vůz dobrou trakci i stabilitu. A navíc je skvěle ovladatelný. Běžný řidič s ním zažije pocit podobný jezdci závodního speciálu.

i30 N
i30 N

Alexander Eichler

vedoucí oddělení testování a vývoje vozidel v technickém vývojovém centru Hyundai Motor Europe

Hlavním cílem pro nás je zajistit radost z jízdy. Logo „N“ symbolizující závodní šikanu přesně vystihuje tento aspekt - agilní vůz, který je zábavné řídit.

Sledujte novou i30 N v akci

A takhle jezdí!

Sledujte dechberoucí výkon nové i30 N na závodním okruhu.

Menu