Vyberte model vozu

Hyundai N

Vysoký výkon
pro závodní dráhu
i silnici

Řidiči zažijí vzrušení a emoce z našich expertních znalostí v motorsportu na vlastní kůži. Naše budoucí paleta modelů bude sestávat z vozů zaměřených na výkon, které jsou plné energie a připravené na závodní dráhu.

Pro nás je to jen začátek cesty, a ta cesta bude rychlá a vzrušující.

Albert Biermann, šéf výzkumu, vývoje a testování Hyundai Motor

Název N

Základem N je spojení mezi Namyangem a Nürburgringem. Namyang je srdcem výzkumného a vývojového centra Hyundai a rodištěm všech modelů Hyundai. Nürburgring ležící v německé vrchovině Eifel je nejnáročnější závodní dráhou na světě – tady se modely N do hloubky testují. Obě místa hrají zásadní roli ve vývoji a zdokonalování budoucích modelů N.

Název N
Logo N

Logo N

Rozmáchlé linie písmena N představují ostré zatáčky na závodní dráze, v nichž se neustále vystavuje zkoušce umění řidiče a jeho sladění s vozem. Logo vyjadřuje tuto dokonalou rovnováhu. Vášeň Hyundai pro N je patrná ze zakřivených linií výrazného písmena N, připomínajících překážky na závodní dráze.

Tři N-principy

Při vývoji, testování a zdokonalování modelů N se řídíme třemi zásadami, abychom vytvořili výkonné a vzrušující vozy budoucnosti.

Technologie motorsportu
1
Technologie motorsportu

Každý výkonný model N má kořeny v oblasti motorsportu, v níž Hyundai působí již od roku 2000. Hlavním cílem při technologickém vývoji v motorsportu je přímo, bezprostředně a hmatatelně přenášet pokyny řidiče na vůz.

Vyvážený výkon
2
Vyvážený výkon

Nekontrolovatelné zvýšení výkonu není naším cílem. Každý jednotlivý technický detail hraje rozhodující roli v pečlivě vykresleném celkovém obraze. N je v každém ohledu synonymem pro harmonicky vyvážený celek.

Zapálené nadšení
3
Zapálené nadšení

Absolutním vrcholem za volantem vysoce výkonného vozu je moment absolutního nadšení. Každý jednotlivý detail modelů N se snaží toto nadšení maximalizovat. Pocit zrychlení při výjezdu z tunelu, hrdost, s jakou se řidič pozoruje v odrazu v okně,  vědomí, že má i v ostré zatáčce plnou kontrolu... To jsou momenty, na kterých nám záleží nejvíc.

Hyundai N 2025 Vision-Gran Turismo

Hyundai N 2025 Vision-Gran Turismo

Koncept N 2025 Vision-Gran Turismo v sobě spojuje udržitelné technologie a revoluční design.

Je založen na prvním sériově vyráběném vodíkovém palivovém článku od Hyundai na světě. Celkový výkon motoru dosahuje neuvěřitelných 650 kW (884 PS). Prostřednictvím čtyř výkonných, nezávislých motorů v kolech se tato působivá síla přenáší na asfalt, což zajišťuje nekompromisní trakci a rychlé reakce. Vášniví fanoušci motorsportu si mohou předem obstarat virtuální náhled konceptu N 2025 Vision-Gran Turismo, který se exkluzivně vyskytuje v řadě videoher Gran Turismo pro Playstation.

Hyundai RM15

Hyundai RM15

Koncept Hyundai RM15 působivě ztělesňuje upřímnou oddanost Hyundai vozům s vysokým výkonem. RM15, založený na modelu Hyundai Veloster, je synonymem pro neustálý vývoj technologie Hyundai motorsport. RM15 je poháněn uprostřed uloženým motorem 300 PS 2,0 l  pohonem zadní nápravy.

Hyundai Motorsport

Hyundai Motorsport

Již třetí sezónu v mistrovství světa v rallye FIA 2016 a již počtvrté v 24hodinovém závodě ADAC Curych 2016 dokazujeme pomocí vozidel blízkých sériové výrobě, že nároky na kvalitu Hyundai se daří plnit i v těch nejnáročnějších podmínkách. Piloti rallye Hyundai vybojovali vítězství již ve dvou sezónách a získali druhé místo při hodnocení týmů. Na severní smyčce Nürburgringu oslavil Hyundai Motorsport tento rok již třetí titul za sebou ve třídě SP2T.

Legendární 24hodinový závod „zeleným peklem“ byl v letošním roce také vítanou zkouškou pro nový vysoce výkonný motor budoucích modelů Hyundai N. Vývojový prototyp Hyundai i30 2.0 Turbo nasazený v závodě zvládl tuto vrcholnou výzvu s bravurou.

Motorsport na dosah ruky

Zde najdete bližší informace o současném působení Hyundai v motorsportu.

HMSG na Facebooku Více videí
Motorsport na dosah ruky

Blízko aktuálnímu dění

Hyundai veze z Mexika třetí místo

Hyundai veze z Mexika třetí místo

Hyundai Motorsport vybojoval v Mexiku třetí příčku. Zásluhou Thierry Neuvilla tak tým zaznamenal své první umístění na pódiu v letošní sezóně. Po zklamáních z Monte-Carla a ze Švédska, kde belgická posádka vždy přišla o vypracovaný náskok, se Thierry Neuvillovi se spolujezdcem Nicolas Gilsoulem tentokrát podařilo udržet se mezi nejlepšími třemi až do konce. Navrch zaznamenali vítězství v Power Stage a získali pět extra bodů do celkového hodnocení.

Zjistit více
Hyundai vstupuje do okruhových závodů s projektem TCR

Hyundai vstupuje do okruhových závodů s projektem TCR

Hyundai Motorsport letos plánuje vstup i na okruhy.  Reaguje tím na stále rostoucí počet seriálů TCR po celém světě a rozšiřuje tak své aktivity do dalšího sportovně motoristického odvětví. Divize Hyundai Motorsport vznikla v roce 2012. Její tým WRC je již čtvrtou sezónu účastníkem světového šampionátu rallye a součástí Hyundai Motorsport je i projekt zákaznických vozů kategorie R5.

Zjistit více
Hyundai v Monte-Carlu čtvrtý. Nový speciál ukázal potenciál pro další rallye.

Hyundai v Monte-Carlu čtvrtý. Nový speciál ukázal potenciál pro další rallye.

Úvodní podnik FIA World Championship sezóny 2017 Rally Monte-Carlo přinesl týmu Hyundai čtvrté místo. Zasloužil se o něj španělský jezdec Dani Sordo. Dlouho vedoucí Belgičan Neuville se po sobotním defektu musel spokojit až s patnáctou příčkou. Vzhledem k velkému množství sněhu byli organizátoři nucení zrušit část nedělního programu.

Zjistit více
Menu